• zaloguj się
  • utwórz konto

Rekrutacja na studia podyplomowe semestr zimowy roku akademickiego 2024/2025

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Podyplomowe studia z monodii liturgicznej

Szczegóły
Kod PSML
Jednostka organizacyjna Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego
Kierunek studiów Podyplomowe studia z monodii liturgicznej
Forma studiów Podyplomowe
Poziom kształcenia Podyplomowe
Profil studiów studia podyplomowe (doskonalące)
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 13
Limit miejsc 15
Czas trwania 4 semestry
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Tura 1 (31.05.2024 00:00 – 20.09.2024 12:00)

OPIS STUDIÓW PODYPLOMOWYCH DOSTĘPNY JEST
TUTAJ


Warunki przyjęcia 

O przyjęcie na Podyplomowe studia z monodii liturgicznej może ubiegać się osoba, która posiada kwalifikację pełną na poziomie co najmniej 6 PRK tj. ukończyła studia pierwszego stopnia oraz zda egzamin wstępny.

 

Kryteria kwalifikacji 

Podstawą przyjęcia są wyniki egzaminu wstępnego. Będzie on przeprowadzony przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej (on-line). 

 
EGZAMIN WSTĘPNY
zakres egzaminu wstępnego

Egzamin wstępny składa się z 2 części:

» sprawdzenie predyspozycji wokalnych kandydata – zaśpiewanie jednego dowolnego utworu z repertuaru gregoriańskiego pochodzącego z Graduale Romanum (może być Graduale Triplex albo Graduale Novum I/II);

» ogólnej rozmowy dotyczącej liturgii.

ocena egzaminu wstępnego Z egzaminu wstępnego kandydat może uzyskać maksymalnie 25 pkt.  Aby zdać egzamin wstępny kandydat musi zdobyć co najmniej 14 pkt.
Kwalifikacja do przyjęcia na studia

Kandydaci, który zdali egzamin wstępny, kwalifikowani są do przyjęcia według kolejności, o której decyduje liczba uzyskanych punktów z egzaminu wstępnego, w ramach ustalonego limitu miejsc.

  

Harmonogram rekrutacji

HARMONOGRAM REKRUTACJI
rozpoczęcie internetowej rejestracji kandydatów 31 maja 2024 r. (godz. 9.00)
zakończenie internetowej rejestracji kandydatów 20 września 2024 r. (godz. 12.00)
egzamin wstępny (on-line) 23 września 2024 r.
ogłoszenie wyników w przedmiocie zakwalifikowania do przyjęcia 24 września 2024 r. (do godz. 12.00)
składanie dokumentów przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia 25 - 28 września 2024 r. 

 

Składane dokumenty

Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia, terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty można złożyć:

  • osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika - w sekretariacie obsługującym uczestników danych studiów podyplomowych, w godzinach jego urzędowania;
  • przesyłając na adres mailowy właściwego sekretariatu. W takim przypadku oryginały dokumentów muszą zostać dostarczone na pierwszym zjeździe.
Adresy znajdują się w sekcji kontakt.
 
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK
(zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki
  • formularz rekrutacyjny wraz z podaniem o przyjęcie na studia
dokumenty do wglądu
  • ważny dokument tożsamości
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem 

Wszyscy kandydaci 

  • dyplom ukończenia studiów wyższych

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie dyplomu zagranicznego:

Kandydaci cudzoziemcy 

  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B1

 

Opłaty za studia

Opłata za kształcenie na Podyplomowych studiach z monodii liturgicznej wynosi 10 000 zł (2 500 zł/semestr). Szczegółowe zasady wnoszenia opłaty dostępne są tutaj.

 

Plany studiów

Plan dla edycji rozpoczynającej się od semestru zimowego roku akademickiego dostępne są tutaj.

 

Kontakt

  Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego Punkt informacji o rekrutacji 
możesz się zwrócić z pytaniem o  sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów itp.  sprawy związanie z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. 
telefon

12 88 98 619

12 88 98 670

e-mail

wh@upjp2.edu.pl

susi.ferfoglia@upjp2.edu.pl

studiapodyplomowe@upjp2.edu.pl

adres ul. Kanonicza 9, pok. 202 (I piętro) ul. Kanonicza 9, pok. 111

 

Dodatkowe informacje 

Terminy zjazdów w roku akademickim 2024/2025:

  • 11/12 października;
  • 15/16 listopada;
  • 13/14 grudnia;
  • 17/18 stycznia;
  • 14/15 lutego;
  • 14/15 marca;
  • 11/12 kwietnia;
  • 17/18 maja;
  • 13/14 czerwca.