• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Teologia (specjalność: teologia systematyczna), stacjonarne, jednolite magisterskie

Szczegóły
Kod T-SY-SJ-a
Jednostka organizacyjna Wydział Teologiczny
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Jednolite magisterskie
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 18
Limit miejsc 50
Czas trwania 5 lat (10 semestrów)
Adres komisji rekrutacyjnej wt@upjp2.edu.pl
Adres WWW https://wt.upjp2.edu.pl/
Wymagany dokument
  • Matura lub dokument równoważny
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (30.05.2025 09:00 – 21.07.2025 12:00)

PO WIĘCEJ INFORMACJI ZAPRASZAMY
TUTAJ


Kryteria kwalifikacji 

Podstawą przyjęcia na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie są wyniki egzaminu maturalnego. Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj

W trakcie internetowej rejestracji należy wprowadzić wyniki z egzaminów maturalnych. Zaniechanie tego obowiązku skutkować będzie niedopuszczeniem do postępowania kwalifikacyjnego. Zasady rejestracji przed ogłoszeniem wyników matury dostępne są tutaj.

W związku z procedowaniem przez Parlament Rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu wyeliminowania nieprawidłowości w systemie wizowym RP,  informujemy iż Uniwersytet może zostać zobligowany do zmiany kryteriów rekrutacji dla osób ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe na podstawie dokumentu zagranicznego, a także zmiany poziomu oraz zasad potwierdzania znajomości języka polskiego dla cudzoziemców ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe prowadzone w języku polskim. 

 

Terminarz rekrutacji

Szczegółowy harmonogram rekrutacji jest dostępny tutaj

 

Kandydaci z zagraniczną maturą

Na etapie elektronicznej rejestracji kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia na podstawie zagranicznego dokumentu zobowiązany jest do załączenia w systemie IRK (w sekcji „Formularze osobowe” → „Wykształcenie”) następujących dokumentów (skany oryginałów + urzędowe tłumaczenie na język polski):

1. Dokument (świadectwo/dyplom) potwierdzający wykształcenie średnie wraz z suplementem ocen;

2. Apostille / legalizacja dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie;

3. Zaświadczenie o uprawnieniu do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie - w przypadku gdy nie ma takiej adnotacji na samym dokumencie;
(
patrz zaświadczenie o uprawnieniu do kontynuacji kształcenia);

4. Wyniki egzaminów maturalnych wraz ze skalą, w jakiej zostały uzyskane;
(np. w przypadku Ukrainy - ZNO/NMT; Białorusi - CT; inne kraje 
patrz tutaj)

5*. Decyzja kuratora oświaty o uznaniu dokumentu za uprawniający do podjecia studiów na terytorium RP - wymagana jest w przypadku  dokumentów uzyskanych poza krajami UE, EFTA, OECD, Szwajcarią i Wielką Brytanią, Ukrainą Chinami, innych niż matura międzynarodowa (IB) lub europejska (EB).*

* stan na dzień 8.05.2025 r.

W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: recruitment@upjp2.edu.pl 

 

Dokumenty składane przy wpisie na studia

Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj

Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów przez kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia — osobiście lub przez pełnomocnika — w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności, skutkować będzie wydaniem decyzji o odmowie przyjęcia na studia

 

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW 
Polacy cudzoziemcy 
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów  Dział Nauczania
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt
 
 
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK
(zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki
  • formularz rekrutacyjny
dokumenty do wglądu
  • ważny dokument tożsamości
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem 

Wszyscy kandydaci

  • polskie świadectwo maturalne albo dyplom matury międzynarodowej International Baccalaureate albo  świadectwo matury europejskiej European Baccalaureate albo matura zagraniczna, która uprawnia do podjęcia studiów w kraju wydania

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie matury zagranicznej
 
(oryginały + tłumaczenie)

* wg stanu na dzień 8.05.2025 r. 

 

Dodaktowo - kandydaci cudzoziemcy 

  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2 (więcej informacji tutaj) 
  • dokument potwierdzający prawo do niepobierania opłaty za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku polskim (więcej informacji tutaj) 

Finaliści i laureaci olimpiad i konkursów 

  • zaświadczenie potwierdzające osiągnięcie w olimpiadach stopnia centralnego albo konkursach międzynarodowych lub ogólnopolskich uwzględnianych w procesie rekrutacji na dane studia

Dodatkowe dokumenty

  • list polecający od duszpasterza
  • zgoda przełożonych - w przypadku osób zakonnych i duchownych oraz członków stowarzyszeń życia apostolskiego 

oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt

  • pełnomocnictwo - w przypadku osób, które składają dokumenty i dokonują wpisu na listę studentów przez pełnomocnika
  • zgoda opiekunów prawnych - w przypadku osób, które w dniu dokonywania wpisu są niepełnoletnie

 

Opłaty za studia

Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Informacje o:

  • opłacie rekrutacyjnej;
  • opłacie za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku obcym

dostępne są tutaj.

 

Plany studiów

Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj 

 

Kontakt

  Wydział Teologiczny Punkt informacji o rekrutacji 
możesz się zwrócić z pytaniem o  sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp.  sprawy związane z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. 
telefon

📞 Numery kontaktowe:

12 8898 612

505 948 638

📞 Numery kontaktowe:

519 323 359
(dla Polaków posiadających polskie dokumenty)

 

12 88 98 617
(dla cudzoziemców oraz osób z zagranicznymi dokumentami)

e-mail

📧 Adresy e-mail:

wt@upjp2.edu.pl

📧 Adresy e-mail:

rekrutacja@upjp2.edu.pl
(dla Polaków posiadających polskie dokumenty)

 

recruitment@upjp2.edu.pl
(dla cudzoziemców oraz osób z zagranicznymi dokumentami)

adres

📍 Adres:

ul. Kanonicza 9, pok. 305

📍 Adres:

ul. Kanonicza 9, pok. 111