Kod | T-KP-SJ-a |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Teologiczny |
Forma studiów | Stacjonarne |
Poziom kształcenia | Jednolite magisterskie |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 15 |
Limit miejsc | 50 |
Czas trwania | 5 lat (10 semestrów) |
Adres komisji rekrutacyjnej | wt@upjp2.edu.pl |
Adres WWW | http://wt.upjp2.edu.pl/ |
Wymagany dokument | |
Zadaj pytanie |
Kryteria kwalifikacji
Podstawą przyjęcia na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie są wyniki egzaminu maturalnego. Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj
W trakcie internetowej rejestracji należy wprowadzić wyniki z egzaminów maturalnych. Zaniechanie tego obowiązku skutkować będzie niedopuszczeniem do postępowania kwalifikacyjnego. Zasady rejestracji przed ogłoszeniem wyników matury dostępne są tutaj.
W związku z procedowaniem przez Parlament Rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu wyeliminowania nieprawidłowości w systemie wizowym RP, informujemy iż Uniwersytet może zostać zobligowany do zmiany kryteriów rekrutacji dla osób ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe na podstawie dokumentu zagranicznego, a także zmiany poziomu oraz zasad potwierdzania znajomości języka polskiego dla cudzoziemców ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe prowadzone w języku polskim.
Terminarz rekrutacji
Szczegółowy harmonogram rekrutacji jest dostępny tutaj
Kandydaci z zagraniczną maturą
Na etapie elektronicznej rejestracji kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia na podstawie zagranicznego dokumentu zobowiązany jest do załączenia w systemie IRK (w sekcji „Formularze osobowe” → „Wykształcenie”) następujących dokumentów (skany oryginałów + urzędowe tłumaczenie na język polski):
1. Dokument (świadectwo/dyplom) potwierdzający wykształcenie średnie wraz z suplementem ocen;
2. Apostille / legalizacja dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie;
3. Zaświadczenie o uprawnieniu do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie - w przypadku gdy nie ma takiej adnotacji na samym dokumencie;
(patrz zaświadczenie o uprawnieniu do kontynuacji kształcenia);
4. Wyniki egzaminów maturalnych wraz ze skalą, w jakiej zostały uzyskane;
(np. w przypadku Ukrainy - ZNO/NMT; Białorusi - CT; inne kraje patrz tutaj)
5*. Decyzja kuratora oświaty o uznaniu dokumentu za uprawniający do podjecia studiów na terytorium RP - wymagana jest w przypadku dokumentów uzyskanych poza krajami UE, EFTA, OECD, Szwajcarią i Wielką Brytanią, Ukrainą Chinami, innych niż matura międzynarodowa (IB) lub europejska (EB).*
* stan na dzień 8.05.2025 r.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: recruitment@upjp2.edu.pl
Dokumenty składane przy wpisie na studia
Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj
Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów przez kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia — osobiście lub przez pełnomocnika — w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności, skutkować będzie wydaniem decyzji o odmowie przyjęcia na studia
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW | |
Polacy | cudzoziemcy |
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów | Dział Nauczania |
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt |
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW | |
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK (zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki) |
|
dokumenty do wglądu |
|
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem |
Wszyscy kandydaci
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie matury zagranicznej
* wg stanu na dzień 8.05.2025 r.
Dodaktowo - kandydaci cudzoziemcy
Finaliści i laureaci olimpiad i konkursów
Dodatkowe dokumenty
|
oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt |
|
Opłaty za studia
Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Informacje o:
- opłacie rekrutacyjnej;
- opłacie za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku obcym
dostępne są tutaj.
Plany studiów
Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj
Kontakt
Wydział Teologiczny | Punkt informacji o rekrutacji | |
możesz się zwrócić z pytaniem o | sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp. | sprawy związane z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. |
telefon |
📞 Numery kontaktowe: 12 8898 612 505 948 638 |
📞 Numery kontaktowe: 519 323 359
12 88 98 617 |
📧 Adresy e-mail: |
📧 Adresy e-mail: rekrutacja@upjp2.edu.pl
recruitment@upjp2.edu.pl |
|
adres |
📍 Adres: ul. Kanonicza 9, pok. 305 |
📍 Adres: ul. Kanonicza 9, pok. 111 |