• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia drugiego stopnia 2025/2026

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Historia sztuki, stacjonarne, drugiego stopnia

Szczegóły
Kod HS-SM-a
Jednostka organizacyjna Instytut Historii Sztuki i Kultury
Kierunek studiów Historia sztuki
Forma studiów Stacjonarne
Poziom kształcenia Drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 15
Limit miejsc 50
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Adres komisji rekrutacyjnej sztuka@upjp2.edu.pl
Adres WWW http://ihszik.whidk.upjp2.edu.pl/
Wymagany dokument
  • Wykształcenie wyższe
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (30.05.2025 09:00 – 21.07.2025 12:00)

PO WIĘCEJ INFORMACJI ZAPRASZAMY
TUTAJ


Kryteria kwalifikacji 

Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia jest dyplom ukończenia studiów wyższych (pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich). Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj

W trakcie elektronicznej rejestracji kandydat zobowiązany jest do wskazania skali, w jakiej zostały uzyskane zadeklarowane przez niego wyniki!

W związku z procedowaniem przez Parlament Rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu wyeliminowania nieprawidłowości w systemie wizowym RP,  informujemy iż Uniwersytet może zostać zobligowany do zmiany kryteriów rekrutacji dla osób ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe na podstawie dokumentu zagranicznego, a także zmiany poziomu oraz zasad potwierdzania znajomości języka polskiego dla cudzoziemców ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe prowadzone w języku polskim. 

 

Terminarz rekrutacji

Szczegółowy harmonogram rekrutacji jest dostępny tutaj

 

Dokumenty składane przy wpisie na studia

Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj

Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów przez kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia — osobiście lub przez pełnomocnika — w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności, skutkować będzie wydaniem decyzji o odmowie przyjęcia na studia

 

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW 
Polacy cudzoziemcy 
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów  Dział Nauczania
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt
 
 
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK
(zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki
  • formularz rekrutacyjny
dokumenty do wglądu
  • ważny dokument tożsamości
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem 

Wszyscy kandydaci 

  • dyplom ukończenia studiów wyższych
  • dokument potwierdzający średnią z przebiegu studiów zadeklarowaną w trakcie elektronicznej rejestracji (np. suplement, zaświadczenie)

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie dyplomu zagranicznego:

 

 

Kandydaci cudzoziemcy 

  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2 (więcej informacji tutaj) 
  • dokument potwierdzający prawo do niepobierania opłaty za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku polskim (więcej informacji tutaj) 

Dodatkowe dokumenty

  • zgoda przełożonych - w przypadku osób zakonnych i duchownych oraz członków stowarzyszeń życia apostolskiego 

oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt

  • pełnomocnictwo - w przypadku osób, które składają dokumenty i dokonują wpisu na listę studentów przez pełnomocnika
  • zgoda opiekunów prawnych - w przypadku osób, które w dniu dokonywania wpisu są niepełnoletnie

 

Opłaty za studia

Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Szczegółowe Informacje o:

  • opłacie rekrutacyjnej;
  • opłacie za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku obcym

dostępne są tutaj.

 

Plany studiów

Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj 

 

Kontakt

  Instytut Historii Sztuki i Kultury Punkt informacji o rekrutacji 
możesz się zwrócić z pytaniem o  sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp.  sprawy związane z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. 
telefon

📞 Numery kontaktowe:

12 8898 821

📞 Numery kontaktowe:

519 323 359
(dla Polaków posiadających polskie dokumenty)

 

12 88 98 617
(dla cudzoziemców oraz osób z zagranicznymi dokumentami)

e-mail

📧 Adresy e-mail:

sztuka@upjp2.edu.pl

📧 Adresy e-mail:

rekrutacja@upjp2.edu.pl
(dla Polaków posiadających polskie dokumenty)

 

recruitment@upjp2.edu.pl
(dla cudzoziemców oraz osób z zagranicznymi dokumentami)

adres

📍 Adres:

ul. Sławkowska 32

📍 Adres:

ul. Kanonicza 9, pok. 111

 

</div