Podyplomowe studia biblijne
W mocy od: 18 czerwca 2024
Zasady kwalifikacji
Warunki przyjęcia
O przyjęcie na Podyplomowe studia biblijne może ubiegać się osoba, która posiada kwalifikację pełną na poziomie co najmniej 6 PRK tj. ukończyła studia pierwszego stopnia.
Kryteria kwalifikacji
O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń w systemie Internetowej.
Harmonogram rekrutacji
HARMONOGRAM REKRUTACJI | |
rozpoczęcie internetowej rejestracji kandydatów | 1 lipca 2024 r. (godz. 09.00) |
zakończenie internetowej rejestracji kandydatów | 23 września 2024 r. (godz. 12.00) |
ogłoszenie wyników w przedmiocie zakwalifikowania do przyjęcia | 24 września 2024 r. (do godz. 15.00) |
składanie dokumentów przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia | 25-30 września 2024 r. (godz. 8.00-14.00) |
Składane dokumenty
Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia, terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty można złożyć:
- osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika - w sekretariacie obsługującym uczestników danych studiów podyplomowych, w godzinach jego urzędowania;
- przesyłając na adres mailowy właściwego sekretariatu. W takim przypadku oryginały dokumentów muszą zostać dostarczone na pierwszym zjeździe.
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW | |
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK (zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki) |
|
dokumenty do wglądu |
|
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem |
Wszyscy kandydaci
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie dyplomu zagranicznego:
Kandydaci cudzoziemcy
|
Opłaty za studia
Opłata za kształcenie na Podyplomowe studia biblijne wynosi 4 800 zł (1 200 zł/semestr). Szczegółowe zasady wnoszenia opłaty dostępne są tutaj.
Plany studiów
Plan dla edycji rozpoczynającej się od semestru zimowego roku akademickiego dostępne są tutaj.
Kontakt
Wydział Teologiczny | Punkt informacji o rekrutacji | |
możesz się zwrócić z pytaniem o | sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów itp. | sprawy związanie z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. |
telefon |
12 88 98 612 |
12 88 98 670 |
wt@upjp2.edu.pl anna.wajda@upjp2.edu.pl |
studia.podyplomowe@upjp2.edu.pl |
|
adres | ul. Kanonicza 9, pok. 305 (II piętro) | ul. Kanonicza 9, pok. 111 |
Dodatkowe informacje
Zjazdy prowadzone będą w trybie mieszanym tzn. część zjazdów będzie odbywać się stacjonarnie, część zdalnie. Zjazdy odbywają się 2 razy w miesiącu (sobota) w godz. 9.00-16.15 (jeden zjazd w formie stacjonarnej, drugi w formie zdalnej).