Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii


W mocy od: 21 czerwca 2024

Zasady kwalifikacji

O studiach

Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii to inna forma kształcenia przeznaczona dla osób, które posiadają stopień kościelnego licencjata naukowego, i które, w celu uzyskania stopnia doktora poza Szkołą Doktorską, muszą spełnić jednocześnie wymogi państwowe, jak i kościelne, zawarte w Konstytucji Apostolskiej Veritatis Gaudium

Szczegółowy program dostępny jest tutaj

 

Opłata

Opłata za kształcenie wynosi 5 000 zł (za cały cykl). Wnoszona jest ona w 2 równych ratach, co semestr. 

  

Warunki przyjęcia na studia 

1. Kandydat posiada tytuł zawodowy magistra lub stopień kościelnego licencjata naukowego

 

Kryteria kwalifikacji 

O przyjęciu decyduje wynik rozmowy wstępnej z Opiekunem Innej Formy Kształcenia, w trakcie której kandydat zostanie poproszony o przedstawienie swoich zainteresowań badawczych oraz dotychczasowych osiągnięć naukowych.

Do rozmowy wstępnej dopuszczani są wyłącznie Ci kandydaci, którzy dokonali kompletnej rejestracji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów oraz wnieśli opłatę rekrutacyjną.

 

Harmonogram rekrutacji

HARMONOGRAM REKRUTACJI
rozpoczęcie internetowej rejestracji kandydatów 19 lipca 2024 r. (godz. 9.00)
zakończenie internetowej rejestracji kandydatów 6 września 2024 r. (godz. 12.00)
egzamin wstępny 11 września 2024 r.
ogłoszenie wyników w przedmiocie zakwalifikowania do przyjęcia 13 września 2024 r. (do godz. 15.00)
składanie dokumentów przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia
(Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego - adres na dole strony)
16-18 września 2024 r. (godz. 8.00-14.00)

 

Wymagane dokumenty

Kandydat zakwalifikowany do przyjęcia składa w sekretariacie studiów następujące dokumenty:

1. podanie o przyjęcie na studia – pobrane z konta kandydata w systemie IRK;

2. dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich albo studiów drugiego stopnia – celem wykonania jego kopii do akt;

3. dokument potwierdzający posiadanie stopnia kościelnego licencjata naukowego – celem wykonania jego kopii do akt;

4. pisemną zgodę właściwego ordynariusza lub przełożonego zgromadzenia lub przełożonego stowarzyszenia życia apostolskiego – w przypadku osób duchownych, a w przypadku osób świeckich – list polecający od duszpasterza.

 

Kontakt

  Opiekun Innej Formy Kształcenia Punkt informacji o rekrutacji 
możesz się zwrócić z pytaniem o  sprawy merytoryczne związane z organizacją Innej Formy Kształcenia i jej przebiegiem sprawy związanie z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji, wymagane dokumenty itp. 
telefon

-

12 88 98 670

e-mail

elzbieta.wrobel@upjp2.edu.pl 

ifk@upjp2.edu.pl

adres (miejsce składania dokumentów) Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego
ul. Kanonicza 9, pok. 202
ul. Kanonicza 9, pok. 111