Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii
W mocy od: 21 czerwca 2024
Zasady kwalifikacji
O studiach
Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii to inna forma kształcenia przeznaczona dla osób, które posiadają stopień kościelnego licencjata naukowego, i które, w celu uzyskania stopnia doktora poza Szkołą Doktorską, muszą spełnić jednocześnie wymogi państwowe, jak i kościelne, zawarte w Konstytucji Apostolskiej Veritatis Gaudium.
Szczegółowy program dostępny jest tutaj.
Opłata
Opłata za kształcenie wynosi 5 000 zł (za cały cykl). Wnoszona jest ona w 2 równych ratach, co semestr.
Warunki przyjęcia na studia
1. Kandydat posiada tytuł zawodowy magistra lub stopień kościelnego licencjata naukowego
Kryteria kwalifikacji
O przyjęciu decyduje wynik rozmowy wstępnej z Opiekunem Innej Formy Kształcenia, w trakcie której kandydat zostanie poproszony o przedstawienie swoich zainteresowań badawczych oraz dotychczasowych osiągnięć naukowych.
Do rozmowy wstępnej dopuszczani są wyłącznie Ci kandydaci, którzy dokonali kompletnej rejestracji w systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów oraz wnieśli opłatę rekrutacyjną.
Harmonogram rekrutacji
HARMONOGRAM REKRUTACJI | |
rozpoczęcie internetowej rejestracji kandydatów | 4 października 2024 r. (godz. 9.00) |
zakończenie internetowej rejestracji kandydatów | 11 października 2024 r. (godz. 12.00) |
egzamin wstępny | 17 października 2024 r. |
ogłoszenie wyników w przedmiocie zakwalifikowania do przyjęcia | 18 października 2024 r. (do godz. 15.00) |
składanie dokumentów przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego - adres na dole strony) |
21-24 października 2024 r. (godz. 8.00-14.00) |
Wymagane dokumenty
Kandydat zakwalifikowany do przyjęcia składa w sekretariacie studiów następujące dokumenty:
1. podanie o przyjęcie na studia – pobrane z konta kandydata w systemie IRK;
2. dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich albo studiów drugiego stopnia – celem wykonania jego kopii do akt;
3. dokument potwierdzający posiadanie stopnia kościelnego licencjata naukowego – celem wykonania jego kopii do akt;
4. pisemną zgodę właściwego ordynariusza lub przełożonego zgromadzenia lub przełożonego stowarzyszenia życia apostolskiego – w przypadku osób duchownych, a w przypadku osób świeckich – list polecający od duszpasterza.
Kontakt
Opiekun Innej Formy Kształcenia | Punkt informacji o rekrutacji | |
możesz się zwrócić z pytaniem o | sprawy merytoryczne związane z organizacją Innej Formy Kształcenia i jej przebiegiem | sprawy związanie z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji, wymagane dokumenty itp. |
telefon |
- |
12 88 98 670 |
elzbieta.wrobel@upjp2.edu.pl |
ifk@upjp2.edu.pl |
|
adres (miejsce składania dokumentów) | Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego ul. Kanonicza 9, pok. 202 |
ul. Kanonicza 9, pok. 111 |