Turystyka i zarządzanie dziedzictwem, stacjonarne, drugiego stopnia
W mocy od: 22 maja 2021
Zasady kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia jest dyplom ukończenia studiów wyższych (pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich). Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj
W trakcie elektronicznej rejestracji kandydat zobowiązany jest do wskazania skali, w jakiej zostały uzyskane zadeklarowane przez niego wyniki!
W związku z procedowaniem przez Parlament Rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu wyeliminowania nieprawidłowości w systemie wizowym RP, informujemy iż Uniwersytet może zostać zobligowany do zmiany kryteriów rekrutacji dla osób ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe na podstawie dokumentu zagranicznego, a także zmiany poziomu oraz zasad potwierdzania znajomości języka polskiego dla cudzoziemców ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe prowadzone w języku polskim.
Terminarz rekrutacji
Szczegółowy harmonogram rekrutacji jest dostępny tutaj
Dokumenty składane przy wpisie na studia
Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj
Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów przez kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia — osobiście lub przez pełnomocnika — w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności, skutkować będzie wydaniem decyzji o odmowie przyjęcia na studia
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW | |
Polacy | cudzoziemcy |
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów | Dział Nauczania |
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt |
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW | |
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK (zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki) |
|
dokumenty do wglądu |
|
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem |
Wszyscy kandydaci
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie dyplomu zagranicznego:
Kandydaci cudzoziemcy
Dodatkowe dokumenty
|
oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt |
|
Opłaty za studia
Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Szczegółowe Informacje o:
- opłacie rekrutacyjnej;
- opłacie za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku obcym
dostępne są tutaj.
Plany studiów
Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj
Kontakt
Instytut Historii | Punkt informacji o rekrutacji | |
możesz się zwrócić z pytaniem o | sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp. | sprawy związane z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. |
telefon |
📞 Numery kontaktowe: 12 8898 615 |
📞 Numery kontaktowe: 519 323 359
12 88 98 617 |
📧 Adresy e-mail: |
📧 Adresy e-mail: rekrutacja@upjp2.edu.pl
recruitment@upjp2.edu.pl |
|
adres |
📍 Adres: ul. Kanonicza 9, pok. 202 |
📍 Adres: ul. Kanonicza 9, pok. 111 |
</div