Muzyka kościelna, stacjonarne, drugiego stopnia


W mocy od: 4 września 2023

Zasady kwalifikacji

Kryteria kwalifikacji 

Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia są wyniki egzaminu wstępnego. Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj

W trakcie elektronicznej rejestracji kandydat zobowiązany jest do wskazania skali, w jakiej zostały uzyskane zadeklarowane przez niego wyniki!

W związku z procedowaniem przez Parlament Rządowego projektu ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu wyeliminowania nieprawidłowości w systemie wizowym RP,  informujemy iż Uniwersytet może zostać zobligowany do zmiany kryteriów rekrutacji dla osób ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe na podstawie dokumentu zagranicznego, a także zmiany poziomu oraz zasad potwierdzania znajomości języka polskiego dla cudzoziemców ubiegających się o przyjęcie na studia wyższe prowadzone w języku polskim. 

 

Terminarz rekrutacji

Szczegółowy harmonogram rekrutacji jest dostępny tutaj

 

Dokumenty składane przy wpisie na studia

Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj

Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów przez kandydata zakwalifikowanego do przyjęcia — osobiście lub przez pełnomocnika — w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności, skutkować będzie wydaniem decyzji o odmowie przyjęcia na studia

 

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW 
Polacy cudzoziemcy 
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów  Dział Nauczania
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt
 
 
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK
(zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki
  • formularz rekrutacyjny
dokumenty do wglądu
  • ważny dokument tożsamości
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem 

Wszyscy kandydaci 

  • dyplom ukończenia studiów wyższych
  • dokument potwierdzający średnią z przebiegu studiów zadeklarowaną w trakcie elektronicznej rejestracji (np. suplement, zaświadczenie)

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie dyplomu zagranicznego:

 

 

Kandydaci cudzoziemcy 

  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B2 (więcej informacji tutaj) 
  • dokument potwierdzający prawo do niepobierania opłaty za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku polskim (więcej informacji tutaj) 

Dodatkowe dokumenty

  • zgoda przełożonych - w przypadku osób zakonnych i duchownych oraz członków stowarzyszeń życia apostolskiego 

oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt

  • pełnomocnictwo - w przypadku osób, które składają dokumenty i dokonują wpisu na listę studentów przez pełnomocnika
  • zgoda opiekunów prawnych - w przypadku osób, które w dniu dokonywania wpisu są niepełnoletnie

 

Opłaty za studia

Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Szczegółowe Informacje o:

dostępne są tutaj.

 

Plany studiów

Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj 

 

Kontakt

  Instytut Muzyki Kościelnej Punkt informacji o rekrutacji 
możesz się zwrócić z pytaniem o  sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp.  sprawy związane z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. 
telefon

📞 Numery kontaktowe:

519 323 351

📞 Numery kontaktowe:

519 323 359
(dla Polaków posiadających polskie dokumenty)

 

12 88 98 617
(dla cudzoziemców oraz osób z zagranicznymi dokumentami)

e-mail

📧 Adresy e-mail:

muzyka@upjp2.edu.pl

📧 Adresy e-mail:

rekrutacja@upjp2.edu.pl
(dla Polaków posiadających polskie dokumenty)

 

recruitment@upjp2.edu.pl
(dla cudzoziemców oraz osób z zagranicznymi dokumentami)

adres

📍 Adres:

ul. Bernardyńska 3, pok. 60

📍 Adres:

ul. Kanonicza 9, pok. 111

 

</div