Nauki o rodzinie, stacjonarne, pierwszego stopnia


W mocy od: 22 marca 2022

Zasady kwalifikacji

Kryteria kwalifikacji 

Podstawą przyjęcia na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie są wyniki egzaminu maturalnego. Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj

Zasady rejestracji przed ogłoszeniem wyników matury dostępne są tutaj 

 

Terminarz rekrutacji

Terminy rekrutacji dostępne są tutaj

 

Osóby posiadające zagraniczną maturę 

Na etapie elektronicznej rejestracji kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia na podstawie zagranicznego dokumentu zobowiązany jest do załączenia w systemie IRK (w sekcji "Formularze osobowe" - "Wykształcenie") następujących dokumentów (skany oryginałów + tłumaczenie!):

1. Dokument (świadectwo/dyplom) potwierdzający wykształcenie średnie wraz z suplementem ocen

2. Apostille / legalizacja dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie*- istnieje możliwość późniejszego doniesienia do 31/10/2024

3. Zaświadczenie o uprawnieniu do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie - w przypadku gdy nie ma takiej adnotacji na samym dokumencie (patrz zaświadczenie o uprawniewniu do kontynuacji kształcenia)

4. Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B1 (patrz lista dokumentów potwierdzających znajomość j.polskiego)

5. Wyniki egzaminów maturalnych (np. w przypadku Ukrainy - ZNO/NMT; Białorusi - CT; inne kraje patrz tutaj)

6*. Decyzja Kuratora Oświaty - jest wymagana w przypadku niektórych krajów (m.in. Białorusi), prosimy w kontakt z recruitment@upjp2.edu.pl w razie wątpliwośći. Decyzja lub oficjalne potwierdzenie złożenia wniosku do Kuratorium należy dostarczyć najpóźniej do momentu wpisu na studia (następny krok po zakończeniu online rekrutacji).

Proszę wpisać wyniki egzaminów oraz podać skalę ocen. Brak wprowadzenia wyników może skutkować wydaniem negatywnej decyzji o przyjęciu, gdyż system automatycznie oblicza wynik rekrutacyjny po zakończeniu online rekrutacji.

 

Dokumenty składane przy wpisie na studia

Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj

 

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW 
Polacy cudzoziemcy 
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów  Dział Nauczania
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt
 
 
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK
(zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki
  • formularz rekrutacyjny
dokumenty do wglądu
  • ważny dokument tożsamości
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem 

Wszyscy kandydaci

  • polskie świadectwo maturalne albo dyplom matury międzynarodowej International Baccalaureate albo  świadectwo matury europejskiej European Baccalaureate albo matura zagraniczna, która uprawnia do podjęcia studiów w kraju wydania

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie matury zagranicznej
  
(oryginały + tłumaczenie)

* dokument może być dostarczony do dnia 31 października 2024 r. 

** ostateczny termin dostarczenia decyzji Kuratora Oświaty to 19 lutego 2025 r. 

 

Dodaktowo - kandydaci cudzoziemcy 

  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B1 (więcej informacji tutaj) 
  • dokument potwierdzający prawo do niepobierania opłaty za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku polskim (więcej informacji tutaj) 

Finaliści i laureaci olimpiad i konkursów 

  • zaświadczenie potwierdzające osiągnięcie w olimpiadach stopnia centralnego albo konkursach międzynarodowych lub ogólnopolskich uwzględnianych w procesie rekrutacji na dane studia

Dodatkowe dokumenty

  • zgoda przełożonych - w przypadku osób zakonnych i duchownych oraz członków stowarzyszeń życia apostolskiego 

oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt

  • pełnomocnictwo - w przypadku osób, które składają dokumenty i dokonują wpisu na listę studentów przez pełnomocnika
  • zgoda opiekunów prawnych - w przypadku osób, które w dniu dokonywania wpisu są niepełnoletnie

 

Opłaty za studia

Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Informacje o:

dostępne są tutaj.

 

Plany studiów

Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj 

 

Kontakt

  Instytut Rodziny, Pedagogiki i Pracy Socjalnej Punkt informacji o rekrutacji 
możesz się zwrócić z pytaniem o  sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp.  sprawy związanie z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. 
telefon 12 8898 433

519 323 359 

e-mail irpips@upjp2.edu.pl

rekrutacja@upjp2.edu.pl 

recruitment@upjp2.edu.pl

adres

ul. Bernardyńska 3, pok. 60

ul. Kanonicza 9, pok. 111