Archiwistyka, zarządzanie dokumentacją i infobrokerstwo, stacjonarne, pierwszego stopnia
W mocy od: 22 marca 2022
Zasady kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
Podstawą przyjęcia na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie są wyniki egzaminu maturalnego. Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj
Zasady rejestracji przed ogłoszeniem wyników matury dostępne są tutaj
Terminarz rekrutacji
Terminy rekrutacji dostępne są tutaj
Osóby posiadające zagraniczną maturę
Na etapie elektronicznej rejestracji kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia na podstawie zagranicznego dokumentu zobowiązany jest do załączenia w systemie IRK (w sekcji "Formularze osobowe" - "Wykształcenie") następujących dokumentów (skany oryginałów + tłumaczenie!):
1. Dokument (świadectwo/dyplom) potwierdzający wykształcenie średnie wraz z suplementem ocen
2. Apostille / legalizacja dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie*- istnieje możliwość późniejszego doniesienia do 31/10/2024
3. Zaświadczenie o uprawnieniu do kontynuacji nauki na odpowiednim poziomie - w przypadku gdy nie ma takiej adnotacji na samym dokumencie (patrz zaświadczenie o uprawniewniu do kontynuacji kształcenia)
4. Dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B1 (patrz lista dokumentów potwierdzających znajomość j.polskiego)
5. Wyniki egzaminów maturalnych (np. w przypadku Ukrainy - ZNO/NMT; Białorusi - CT; inne kraje patrz tutaj)
6*. Decyzja Kuratora Oświaty - jest wymagana w przypadku niektórych krajów (m.in. Białorusi), prosimy w kontakt z recruitment@upjp2.edu.pl w razie wątpliwośći. Decyzja lub oficjalne potwierdzenie złożenia wniosku do Kuratorium należy dostarczyć najpóźniej do momentu wpisu na studia (następny krok po zakończeniu online rekrutacji).
Proszę wpisać wyniki egzaminów oraz podać skalę ocen. Brak wprowadzenia wyników może skutkować wydaniem negatywnej decyzji o przyjęciu, gdyż system automatycznie oblicza wynik rekrutacyjny po zakończeniu online rekrutacji.
Dokumenty składane przy wpisie na studia
Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW | |
Polacy | cudzoziemcy |
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów | Dział Nauczania |
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt |
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW | |
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK (zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki) |
|
dokumenty do wglądu |
|
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem |
Wszyscy kandydaci
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie matury zagranicznej
* dokument może być dostarczony do dnia 31 października 2024 r. ** ostateczny termin dostarczenia decyzji Kuratora Oświaty to 19 lutego 2025 r.
Dodaktowo - kandydaci cudzoziemcy
Finaliści i laureaci olimpiad i konkursów
Dodatkowe dokumenty
|
oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt |
|
Opłaty za studia
Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Informacje o:
- opłacie rekrutacyjnej;
- opłacie za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku obcym
dostępne są tutaj.
Plany studiów
Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj
Kontakt
Instytut Historii | Punkt informacji o rekrutacji | |
możesz się zwrócić z pytaniem o | sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp. | sprawy związanie z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. |
telefon | 12 8898 615 |
519 323 359 |
ih@upjp2.edu.pl |
rekrutacja@upjp2.edu.pl recruitment@upjp2.edu.pl |
|
adres |
ul. Kanonicza 9, pok. 202 |
ul. Kanonicza 9, pok. 111 |