Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność: communication and media studies
W mocy od: 22 marca 2022
Zasady kwalifikacji
Kryteria kwalifikacji
Podstawą przyjęcia na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie są wyniki egzaminu maturalnego. Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj
Zasady rejestracji przed ogłoszeniem wyników matury dostępne są tutaj
Terminarz rekrutacji
Terminy rekrutacji dostępne są tutaj
Składane dokumenty
Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW | |
Polacy | cudzoziemcy |
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów | Dział Nauczania |
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt |
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW | |
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK (zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki) |
|
dokumenty do wglądu |
|
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem |
Wszyscy kandydaci
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie matury zagranicznej:
* dokument może być dostarczony do dnia 31 października 2024 r. ** ostateczny termin dostarczenia decyzji Kuratora Oświaty to 19 lutego 2025 r.
Finaliści i laureaci olimpiad i konkursów
Dodatkowe dokumenty
|
oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt |
|
Opłaty za studia
Kształcenie na studiach anglojęzycznych jest płatne. Opłata semestralna wynois 5 600 zł. Szczegółowe zasady wnoszenia opłaty za usługę edukacyjną związaną z kształceniem na studiach w języku obcym dostępne są tutaj
Plany studiów
Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj
Kontakt
Instytut Dziennikarstwa Mediów i Komunikacji Społecznej |
Punkt informacji o rekrutacji | |
możesz się zwrócić z pytaniem o | sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp. | sprawy związanie z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. |
telefon | 12 8898 601 |
12 88 98 618 519 323 359 |
cms@upjp2.edu.pl |
rekrutacja@upjp2.edu.pl recruitment@upjp2.edu.pl |
|
adres |
ul. Kanonicza 9, pok. 301 |
ul. Kanonicza 9, pok. 111 |