Pedagogika, stacjonarne, drugiego stopnia


W mocy od: 22 maja 2021

Zasady kwalifikacji

Kryteria kwalifikacji 

Podstawą przyjęcia na studia drugiego stopnia jest dyplom ukończenia studiów wyższych (pierwszego stopnia, drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich). Szczegółowe kryteria kwalifikacji dostępne są tutaj

W trakcie elektronicznej rejestracji kandydat zobowiązany jest do wskazania skali, w jakiej zostały uzyskane zadeklarowane przez niego wyniki!

 

Terminarz rekrutacji

Terminy rekrutacji dostępne są tutaj

 

Składane dokumenty

Dokumenty składane są wyłącznie przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia (dotyczy to także studiów niestacjonarnych), w terminie przewidzianym w harmonogramie rekrutacji na dokonanie tej czynności. Dokumenty należy złożyć osobiście lub działając przez swojego pełnomocnika. Więcej informacji o procedurze dokonywania wpisu na listę studentów dostępnych jest tutaj

 

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW 
Polacy cudzoziemcy 
sekretariat obsługujący dany kierunek studiów  Dział Nauczania
Adresy jednostek znajdują się w sekcji Kontakt
 
 
LISTA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW
dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK
(zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne - Dokumenty i dalsze kroki
  • formularz rekrutacyjny
dokumenty do wglądu
  • ważny dokument tożsamości
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem 

Wszyscy kandydaci 

  • dyplom ukończenia studiów wyższych
  • dokument potwierdzający średnią z przebiegu studiów zadeklarowaną w trakcie elektronicznej rejestracji (np. suplement, zaświadczenie)

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na podstawie dyplomu zagranicznego:

* dokument może być dostarczony do dnia 31 października 2024 r. 

 

Kandydaci cudzoziemcy 

  • dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie co najmniej B1 (więcej informacji tutaj) 
  • dokument potwierdzający prawo do niepobierania opłaty za kształcenie cudzoziemców na stacjonarnych studiach w języku polskim (więcej informacji tutaj) 

Dodatkowe dokumenty

  • zgoda przełożonych - w przypadku osób zakonnych i duchownych oraz członków stowarzyszeń życia apostolskiego 

oryginały dokumentów, które zostaną włączone do akt

  • pełnomocnictwo - w przypadku osób, które składają dokumenty i dokonują wpisu na listę studentów przez pełnomocnika
  • zgoda opiekunów prawnych - w przypadku osób, które w dniu dokonywania wpisu są niepełnoletnie

 

Opłaty za studia

Kształcenie na studiach stacjonarnych dla obywateli polskich jest bezpłatne. Informacje o:

dostępne są tutaj.

 

Plany studiów

Plany studiów dla naboru dostępne są tutaj 

 

Kontakt

  Instytut Rodziny, Pedagogiki i Pracy Socjalnej Punkt informacji o rekrutacji 
możesz się zwrócić z pytaniem o  sprawy związane z tokiem studiów, programem studiów, wpisem na listę studentów (osoby posiadające polskie obywatelstwo) itp.  sprawy związanie z procesem rekrutacji na studia: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, wymagane dokumenty itp. 
telefon

12 8898 432

519 323 359 

e-mail pedagogika@upjp2.edu.pl

rekrutacja@upjp2.edu.pl 

recruitment@upjp2.edu.pl

adres

ul. Bernardyńska 3, pok. 51

ul. Kanonicza 9, pok. 111