• log in
  • create an account

Rekrutacja na inne formy kształcenia semestr zimowy roku akademickiego 2025/2026

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii

Details
Code WHiDK-SSH-IFK
Organizational unit Faculty of History and Cultural Heritage
Level of education Inna forma kształcenia
Language(s) of instruction Polish
Minimum number of students 4
Admission limit 16
Duration 1 rok (2 semestry)
Required document
  • Tertiary Education
  Ask a question
Phase 1 (01.07.2025 09:00 – 19.09.2025 12:00)

OPIS INNEJ FORMY KSZTAŁCENIA DOSTĘPNY JEST
TUTAJ


Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii

Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii stanowią inną forma kształcenia przeznaczona dla osób, które chcą uzyskać stopień doktora w dyscyplinie historia, poza Szkołą Doktorską (tryb eksternistyczny), zgodnie z wymogami określonymi w Konstytucji Apostolskiej Veritatis Gaudium

 


Warunki przyjęcia

O przyjęcie na Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii może ubiegać się osoba, która spełnia łącznie następujące warunki:

  • posiada tytuł zawodowy magistra,
  • posiada stopień kościelnego licencjata naukowego.

 


Kryteria kwalifikacji 

O zakwalifikowaniu na Specjalistyczne studia trzeciego cyklu z historii decyduje wynik rozmowy wstępnej, podczas której kandydat przedstawia swoje zainteresowania badawcze oraz dotychczasowe osiągnięcia naukowe. 

Do rozmowy wstępnej dopuszczani są wyłącznie ci kandydaci, którzy dokonali kompletnej rejestracji w systemie IRK.  

 


Harmonogram rekrutacji

  • rozpoczęcie internetowej rejestracji: 1 lipca 2025 r., godz. 9.00 
  • zakończenie internetowej rejestracji kandydatów: 19 września 2025 r., godz. 12.00
  • rozmowa wstępna: 30 września 2025 r. 
  • ogłoszenie wyników w przedmiocie zakwalifikowania do przyjęcia: 6 października 2025 r., godz. 15.00
  • składanie dokumentów przez osoby zakwalifikowane do przyjęcia:  7-10 października 2025 r. (godz. 8.00-14.00) 

 


Składanie dokumentów

Dokumenty składają wyłącznie osoby zakwalifikowane do przyjęcia, w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji. Dokumenty należy złożyć w sekretariacie obsługującym uczestników danej innej formy kształcenia, w godzinach jego urzędowania. Adres sekretariatu znajdują się w sekcji "Kontakt".

 


Lista składanych dokumentów 

dokumenty, które należy pobrać z konta w systemie IRK
(zakładka Zgłoszenia rekrutacyjne → Dokumenty i dalsze kroki
  • podanie o przyjęcie na inną formę kształcenia
dokumenty do wglądu
  • ważny dokument tożsamości
oryginały dokumentów, z których zostanie sporządzona kopia do akt, potwierdzona za zgodność z oryginałem 

Wszyscy kandydaci 

  • dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich albo studiów drugiego stopnia;
  • dokument potwierdzający posiadanie stopnia kościelnego licencjata naukowego;
  • pisemna zgoda właściwego ordynariusza, przełożonego zgromadzenia albo przełożonego stowarzyszenia życia apostolskiego - w przypadku osób duchownych, a w przypadku osób świeckich - list polecający od duszpasterza. 

 


Opłaty za studia

Opłata za kształcenie wynosi 5 000 zł (2 500 zł/semestr).

 


Plan kształcenia

Plan kształcenia dla edycji rozpoczynającej się od semestru zimowego roku akademickiego 2025/2026 dostępny jest tutaj.

 


Kontakt

Wydział Historii i Dziedzictwa Kulturowego
Punkt informacji o rekrutacji 
sprawy związane z organizacją, programem itp. sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji, wymagane dokumenty itp. 

📞 Numery kontaktowe:
12 88 98 608

📞 Numery kontaktowe: 
 12 88 98 670

📧 Adresy e-mail:

wh@upjp2.edu.pl

elzbieta.wrobel@upjp2.edu.pl
(Kierownik innej formy kształcenia)

📧 Adresy e-mail:

ifk@upjp2.edu.pl

📍 Adres:
ul. Kanonicza 9, pok. 202
31-002 Kraków
📍 Adres:
ul. Kanonicza 9, pok. 111
31-002 Kraków